Nasze treningi

Możesz lepiej!

Dieta Park 45

Trening cardio

Marszobiegi, nodric walking

Korzyści

Spalanie tkanki tłuszczowej, ogólne usprawnienie pracy układu krążenia, oddechowego, regulacja ciśnienia krwi i poziomu glukozy, wzmocnienie stawów
Czas trwania 55 minut

Dieta Park 45

Trening wzmacniający

Pilates, zdrowy kręgosłup, stretching.

Korzyści

Wzmacnia głęboki gorset mięśniowy, zazwyczaj osłabiony przez siedzący tryb życia. Zwiększa sprawność, elastyczność oraz siłę, mięśni i stawów. Powoduje wysmuklenie sylwetki.
Czas trwania 55 minut

Dieta Park 45

Trening relaksacyjny

Stretching

Korzyści

Ogólne odprężenie ciała i umysłu, pozbycie się napięć mięśniowych, odzyskanie elastyczności i sprawności, pierwszy krok do odzyskania harmonii miedzy ciałem a umysłem.
Czas trwania 55 minut

Dieta Park 45

Trening personalny

Dodatkowo odpłatny

Indywidualny trening z trenerem personalnym, dostosowany do potrzeb i oczekiwań Uczestnika.

Korzyści

Poprawa sprawności oraz samopoczucia
Czas trwania 60-90 minut